Doprava a platba

Nově doručujeme denně na Slovensko a do Polska 

Zboží zasíláme poštou nebo kurýrem DPD , možný bude možný  partnerských výdejnách  Zásilkovny. Platbu za zboží je možno uhradit dobírkou (tj. v hotovosti při předání zboží kurýrem nebo poštou) nebo platbou převodním příkazem a kartou na náš bankovní účet (tato možnost je cenově zvýhodněna). Podrobnější informace se dozvíte dále...

Ceník dopravy ČR (zahraničí)

  Doprava Platba předem
bankovním převodem+ThePay
Kdy bude doručeno /
připraveno k odběru
       
Česká pošta - Balík do ruky   159 Kč zdarma třetí pracovní den od odeslání
Česká pošta - Balík na poštu   149 Kč zdarma třetí pracovní den od odeslání
Zásilkovna      79 Kč zdarma třetí pracovní den od odeslání
                       -       - zdarma třetí pracovní den od odeslání
PPL,DPD, WE/DO    99 Kč zdarma druhý pracovní den od odeslání



Ceník dopravy Slovensko a Polsko

  Dobírka / hotově Platba předem Kdy bude doručeno
DPD Polsko NE 249 Kč (cca 10  €) třetí pracovní den od odeslání
Slovenská pošta/DPD NE 199 Kč (cca 7,5 €)

3-4 pracovní dny od odeslání

 

Platba dobírkou na Slovensko a do Polska není u nás možná. Úhrada probíhá předem na náš účet  č. 2900383501/8330 vedený v EUR (údaje k platbě zasíláme emailem).

Doprava zahraničí

Zboží je po předchozí domluvě možno zaslat do těchto zemí

  • Velká Británie
  • Rakousko
  • Německo
  • Francie
  • Rumunsko
V případě zájmu o tuto službu nás prosím kontaktujte.

Doprava poštou ČR

Zboží zasíláme po celé České republice službou České pošty "Balík do ruky" a "Balík na poštu".
Balíček se zbožím obdržíte hned druhý pracovní den od odeslání(!) zásilky. Na email Vám bude zasláno číslo balíku, podle kterého budete moci zásilku sledovat na stránkách České pošty.

Pokud nebude adresát zásilky zastižen na doručovací adrese, bude zásilka ponechána k vyzvednutí na příslušné poště. Oznámení o uložení zásilky na poště by jste měli obdržet od pracovníků České pošty do Vaší schránky.

Doprava DPD ČR

Zboží zasíláme po celé České republice kurýrem DPD.
Balíček se zbožím obdržíte hned druhý pracovní den od odeslání(!) zásilky. Na email Vám bude zasláno číslo balíku, podle kterého budete moci zásilku sledovat na stránkách DPD.

V den dodání bude adresát balíku telefonicky kontaktován řidičem DPD, s informací o časovém horizontu, kdy bude zásilka doručena. Při neúspěšném kontaktování nebo neúspěšném doručení zásilky z důvodu nepřítomnosti adresáta, je učiněn další pracovní den druhý pokus. Pokud ani pak není zásilka předána, je uložena na depu DPD - další pokus o doručení si musí adresát objednat na depu (třetí pokus není zpoplatněn, ale musí jej iniciovat sám adresát).

Doprava na Slovensko a do Polska

Na Slovensko a do Polska zasíláme jakékoliv zboží z naší nabídky, možná je však pouze platba předem (v Eurech). Při platbě předem se částka zasílá na náš účet u FIO vedený v Eurech - údaje k platbě zasíláme po přijetí objednávky emailem.
Doručení trvá obvykle 2-4 pracovní dny. 

Osobní odběr

Osobní odběr je možný  na pobočkách Zásilkovny ( viz seznam ZDE). Nejedná se tedy o naše prodejny, zboží tam není skladem ani tam není kvalifikovaný personál. Při objednání zboží označené "skladem" v pracovní den do 12:00 hod. je zboží připraveno k odběru třetí pracovní den.

 

Platba

Platba objednaného zboží je možná těmito způsoby:

  • Dobírkou/hotově - hotově při převzetí zásilky od pošťáka, kurýra DPD ( nebo v odběrných místech Zásilkovna).
  • Platba předem - na náš bankovní účet. Údaje k platbě zasíláme osobně emailem.

Způsob platby si vybírá zákazník v průběhu objednávky. Konečná cena se odvíjí od vybraného způsobu dopravy a platby a je vždy zákazníkovi zobrazena před odesláním objednávky.

 

Dostupnost zboží

U každé položky v našem e-shopu uveřejňujeme informaci o dostupnosti zboží.
Tato informace se nachází na stránce s detailem zboží, ihned pod cenou daného artiklu. Možné stavy jsou tyto:

  • Skladem - zboží takto označené a objednané v pracovní dny do 12:00 hod., expedujeme ještě tentýž pracovní den. To znamená, že již další pracovní den Vám bude doručeno.
  • Do dvou dnů - do dvou pracovních dnů umíme zboží zajistit a odeslat.
  • U dodavatele - zboží obvykle nemáme skladem, zajistíme naskladnění až po přijetí Vaší předobjednávky.
  • Na cestě - znamená to, že máme od dodavatele informaci, že nám dané zboží v dohledné době dorazí. Samozřejmě je vždy riziko, že se avizovaný termín vlivem nějaké události posune - není v naší moci toto ovlivnit.
  • Nedostupný - zboží nemáme skladem, není na skladě ani u našich dodavatelů. V tomto případě nás můžete kontaktovat

 

Odeslat článek známému   Vytisknout