Doprava a platba
Nově doručujeme denně na Slovensko a do Polska
Zboží zasíláme poštou nebo kurýrem DPD , možný bude možný v partnerských výdejnách Zásilkovny. Platbu za zboží je možno uhradit dobírkou (tj. v hotovosti při předání zboží kurýrem nebo poštou) nebo platbou převodním příkazem a kartou na náš bankovní účet (tato možnost je cenově zvýhodněna). Podrobnější informace se dozvíte dále...
Ceník dopravy ČR (zahraničí)
Doprava | Platba předem bankovním převodem+ThePay |
Kdy bude doručeno / připraveno k odběru |
|
Česká pošta - Balík do ruky | 159 Kč | zdarma | třetí pracovní den od odeslání |
Česká pošta - Balík na poštu | 149 Kč | zdarma | třetí pracovní den od odeslání |
Zásilkovna | 79 Kč | zdarma | třetí pracovní den od odeslání |
- | - | zdarma | třetí pracovní den od odeslání |
PPL,DPD, WE/DO | 99 Kč | zdarma | druhý pracovní den od odeslání |
Ceník dopravy Slovensko a Polsko
Dobírka / hotově | Platba předem | Kdy bude doručeno | |
DPD Polsko | NE | 249 Kč (cca 10 €) | třetí pracovní den od odeslání |
Slovenská pošta/DPD | NE | 199 Kč (cca 7,5 €) |
3-4 pracovní dny od odeslání |
Platba dobírkou na Slovensko a do Polska není u nás možná. Úhrada probíhá předem na náš účet č. 2900383501/8330 vedený v EUR (údaje k platbě zasíláme emailem).
Doprava zahraničí
Zboží je po předchozí domluvě možno zaslat do těchto zemí
- Velká Británie
- Rakousko
- Německo
- Francie
- Rumunsko
Doprava poštou ČR
Zboží zasíláme po celé České republice službou České pošty "Balík do ruky" a "Balík na poštu".
Balíček se zbožím obdržíte hned druhý pracovní den od odeslání(!) zásilky. Na email Vám bude zasláno číslo balíku, podle kterého budete moci zásilku sledovat na stránkách České pošty.
Pokud nebude adresát zásilky zastižen na doručovací adrese, bude zásilka ponechána k vyzvednutí na příslušné poště. Oznámení o uložení zásilky na poště by jste měli obdržet od pracovníků České pošty do Vaší schránky.
Doprava DPD ČR
Zboží zasíláme po celé České republice kurýrem DPD.
Balíček se zbožím obdržíte hned druhý pracovní den od odeslání(!) zásilky. Na email Vám bude zasláno číslo balíku, podle kterého budete moci zásilku sledovat na stránkách DPD.
V den dodání bude adresát balíku telefonicky kontaktován řidičem DPD, s informací o časovém horizontu, kdy bude zásilka doručena. Při neúspěšném kontaktování nebo neúspěšném doručení zásilky z důvodu nepřítomnosti adresáta, je učiněn další pracovní den druhý pokus. Pokud ani pak není zásilka předána, je uložena na depu DPD - další pokus o doručení si musí adresát objednat na depu (třetí pokus není zpoplatněn, ale musí jej iniciovat sám adresát).
Doprava na Slovensko a do Polska
Na Slovensko a do Polska zasíláme jakékoliv zboží z naší nabídky, možná je však pouze platba předem (v Eurech). Při platbě předem se částka zasílá na náš účet u FIO vedený v Eurech - údaje k platbě zasíláme po přijetí objednávky emailem.
Doručení trvá obvykle 2-4 pracovní dny.
Osobní odběr
Osobní odběr je možný na pobočkách Zásilkovny ( viz seznam ZDE). Nejedná se tedy o naše prodejny, zboží tam není skladem ani tam není kvalifikovaný personál. Při objednání zboží označené "skladem" v pracovní den do 12:00 hod. je zboží připraveno k odběru třetí pracovní den.
Platba
Platba objednaného zboží je možná těmito způsoby:
- Dobírkou/hotově - hotově při převzetí zásilky od pošťáka, kurýra DPD ( nebo v odběrných místech Zásilkovna).
- Platba předem - na náš bankovní účet. Údaje k platbě zasíláme osobně emailem.
Způsob platby si vybírá zákazník v průběhu objednávky. Konečná cena se odvíjí od vybraného způsobu dopravy a platby a je vždy zákazníkovi zobrazena před odesláním objednávky.
Dostupnost zboží
U každé položky v našem e-shopu uveřejňujeme informaci o dostupnosti zboží.
Tato informace se nachází na stránce s detailem zboží, ihned pod cenou daného artiklu. Možné stavy jsou tyto:
- Skladem - zboží takto označené a objednané v pracovní dny do 12:00 hod., expedujeme ještě tentýž pracovní den. To znamená, že již další pracovní den Vám bude doručeno.
- Do dvou dnů - do dvou pracovních dnů umíme zboží zajistit a odeslat.
- U dodavatele - zboží obvykle nemáme skladem, zajistíme naskladnění až po přijetí Vaší předobjednávky.
- Na cestě - znamená to, že máme od dodavatele informaci, že nám dané zboží v dohledné době dorazí. Samozřejmě je vždy riziko, že se avizovaný termín vlivem nějaké události posune - není v naší moci toto ovlivnit.
- Nedostupný - zboží nemáme skladem, není na skladě ani u našich dodavatelů. V tomto případě nás můžete kontaktovat